• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • A. Trabajos de Grado
  • Pregrado
  • Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
  • Mercadeo
  • Search
  •   DSpace Home
  • A. Trabajos de Grado
  • Pregrado
  • Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
  • Mercadeo
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Plan de mejora del área de servicio al cliente de la empresa corporativo maravilla Colombia en Santiago de Cali, año 2019 

Flórez Ramírez, Lizeth Paola; Toro Zapata, Maribel; Ramírez, Nikol Dayan Victoria (Universidad Santiago de Cali, 2019)
Thumbnail

Importancia de la cultura de servicio al cliente en los restaurantes de Cali 

Vargas Bayer, Wander Martín; Pacheco Narvaez, Sugey del Carme (Universidad Santiago de Cali, 2018)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorFlórez Ramírez, Lizeth Paola (1)Pacheco Narvaez, Sugey del Carme (1)Ramírez, Nikol Dayan Victoria (1)Toro Zapata, Maribel (1)Vargas Bayer, Wander Martín (1)Subject
Cliente (2)
Servicio (2)Calidad (1)Client (1)Empresa (1)Estrategia (1)Improvement Plan (1)Marketing Digital (1)Matriz DOFA (1)Organización (1)... View MoreDate Issued2018 (1)2019 (1)Has File(s)Yes (2)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV