Propuesta mercadológica para microempresas del sector comercio del municipio de Palmira valle del cauca
View/ Open
Date
2020Author
Rivas Toro, Carlos Manuel
Vandun España, Luz Viviana
Vélez Guerrero, Luis Edgar
Metadata
Show full item record
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Propuesta mercadológica para microempresas del sector comercio del municipio de Palmira Valle del Cauca
Rivas Toro, Carlos Manuel; Yandun España, Luz Viviana; Vélez Guerrero, Luís Edgar (Universidad Santiago de CaliCiencias Económicas y EmpresarialesAdministración de Empresas, 2020) -
El TRADE marketing una herramienta para el posicionamiento de marca y el incremento de ventas
Artunduaga García, Brian Alexis; González Marín, Carolina; Polanco Riveros, María Camila (Universidad Santiago de CaliFacultad de Ciencias Económicas y EmpresarialesMercadeo, 2020)The manufacturer must take into account the changes in consumer trends and as the retail sector is increasingly consolidated and in many cases it is its main market, it is there that the importance of consolidating and ... -
Influencia de los criterios de marca en las estrategias de marketing experiencial en el posicionamiento de las marcas iPhone y Samsung del sector de telefonía móvil en los estudiantes de la facultad de salud de la Universidad Santiago de Cali
Camayo Abella, María Paula; Riascos Díaz, Nathalia; Álvarez Carmona, Marisol (Universidad Santiago de CaliFacultad de Ciencias Económicas y EmpresarialesMercadeo, 2019)According to Bernd Schmitt (1999) experiential marketing has as its main objective to establish emotional connections between brands and consumers through their experiences. The work identifies from the theory the most ...